Onze aanpak

Van strategie tot ontwikkeling. Met een team van specialisten helpen wij organisaties aan mooie online producten. Wij denken graag met u mee.

Kickoff

 

Een goede website, webshop of (web) applicatie begint met in kaart brengen van uw behoeftes en een analyse van de omgeving. Wie is de doelgroep? De ijkpersoon? Wat is de concrete behoefte van de ijkpersoon? Wat gaan we ontwikkelen? Wat zijn de kenmerken? Wat zijn succesfactoren? Wat laten we weg? Wat zijn alternatieven? Waar zit het onderscheidend vermogen?

Kickoff

Wireframes

 

Een architect kan niet zonder een bouwtekening. Een kok ontwikkelt recepten als handvat voor zijn gerechten. Als internetspecialisten werken we met wireframes: een basis voor de lay-out van de website of webwinkel. Met dit frame dwingen we u en onszelf om goed na te denken over functionaliteiten van het te maken product. Hoe klikt een bezoeker door een website heen? Hoe maken we de webwinkel klantvriendelijk? Wat wordt de menustructuur? Welke categorieën komen er? Een belangrijke puzzel die we gaandeweg samen verder oplossen.

Wireframes

Ontwerp

 

Op basis van het wireframe maken we een ontwerp. Het ontwerp geeft een concreet beeld van de website,  webwinkel of (web) applicatie en de beleving: van kleur en typografie tot beeldmateriaal en de precieze indeling van de website. De ‘look-and-feel’ van de website wordt gevisualiseerd…net echt! Op deze manier krijgt u een goed beeld van het eindresultaat, nog voordat er ook maar iets van techniek aan te pas is gekomen.

Ontwerp

Technische realisatie

 

Het ontwerp wordt uitgewerkt tot een volwaardige website. Een technisch verhaal: we maken de basis in HTML en CSS, maken dit responsive (geschikt voor alle soorten mobiele apparaten) en leggen een koppeling met het CMS (content management systeem). Om de kwaliteit te waarborgen wordt elke website vóór oplevering gecontroleerd een vaste checklist. Bovendien leggen we in de technische realisatie de basis voor online marketing.

Technische realisatie

Optimalisatie en beheer

 

Een website online zetten is geen doel op zich. Tenminste, niet als je bezoekers, klanten of gasten wilt verwelkomen: zij moeten tenslotte de weg naar de site of webwinkel weten te vinden. Daarom is het van belang om meteen te starten met meten, analyseren en optimaliseren. Klikken mensen wel op de button met het telefoonnummer? Doorlopen de meeste mensen het gehele aankoopproces? Welke pagina wordt het meest bezocht? Waar is de website te vinden? Wij staan voor u klaar om actief mee te denken, aan te pakken en snel te schakelen in online marketing.

Optimalisatie en beheer
 

Verder praten over uw online kansen?

Robert Groot

Neem contact op